با استفاده از پکیج و فیلم های آموزش AGI به راحتی پروژه هایی مانند : تلفن بانک ، مسابقه تلفنی ، IVR های پیچیده ، انواع نظر سنجی تلفنی و  … را تولید نمایید و ماژول های اختصاصی خود ، برای الستیکس ، ایزابل و هر پلتفرمی دیگری بر پایه استریسک را توسعه دهید .

در این پکیج آموزشی قدم به قدم مراحل و نکات آموزش برنامه نویسی AGI را با هم بررسی می کنیم و در انتها به پیاده سازی ۲ سناریوی با ارزش و فراگیر در سیستم تلفنی های مبتنی بر VOIP ، می پردازیم .

شما در انتهای این آموزش می توانید انواع ماژول ها و سناریو های زیر را به راحتی پیاده سازی نمایید :

  1. ساخت یک تلفن بانک واقعی
  2. ساخت انواع ماژول های نظرسنجی
  3. پیاده سازی IVR های پیچیده
  4. ساخت انواع مسابقات تلفنی
  5. ساخت ماژول حضور و غیاب پرسنلی
  6. پیاده سازی ماژول اعلان کد اپراتوری
  7. ساخت ماژول اصلاح Caller ID
  8. پیاده سازی ماژول خوشامد گویی به مخاطبان با ارسال SMS
  9. اجرای انواع ت گذاری ها بر روی کاربران ، تماس های ورودی و خروجی مرکز تلفن
  10. ….


  • آموزش برنامه نویسی agi در استریسک
 
 
 

پکیج آموزش AGI نویسی مناسب چه افرادی می باشد ؟

  1. علاقه مندان به یادگیری مباحث VOIP
  2. علاقه مندان به توسعه استریسک و برنامه نویسان سیستم های تلفنی
  3. مدیران و کارشناسان IT و شبکه

سرفصل های پکیج آموزش AGI و برنامه نویسی آن

  1. معرفی کاربرد‌های توسعه استریسک با AGI
  2. معرفی ابزار‌ها و برنامه‌های استفاده شده در این آموزش
  3. معرفی فایل‌های داخل پکیج آموزشی
  4. معرفی AGI
  5. معرفی زبان‌ها و کتابخانه‌های AGI
  6. ساخت اولین اسکریپت AGI به زبان PHP
  7. بررسی برخی از دستورات پر کاربرد در AGI
  8. دیباگ AGI در استریسک
  9. معرفی Dead AGI و اجرای AGI در کانال‌های غیر فعال
  10. ارتباط با دیتابیس
    • نصب  PHP My Admin
    • نصب Webmin
    • واکشی داده از دیتابیس
    • ورود داده به دیتابیس
    • معرفی فایل sql.php برای دسترسی به لایه دیتابیس (راه‌کاری دیگر)
  11. بررسی و پیاده سازی دو سناریو
    • ساخت ماژول نظرسنجی
    • ساخت تلفن بانک
  12. معرفی EAGI و FastAGI
  13. باید‌ها و نباید‌ها در اسکریپت نویسی AGI

بررسی سناریوهای موجود در این بسته آموزش AGI

سناریوی اول : نظرسنجی تلفنی

  • میخواهیم مشتریانمان پس از اتمام مکالمه به نحوه ی پاسخ دهی  خدمات ویپ  اپراتور ها و یا کارشناسان ما با وارد کردن اعداد ۱ تا ۵ امتیاز دهند .
  • امتیاز های داده شده در دیتابیس ذخیره خواهند شد .
  • چنانچه امتیازی از ۳ کمتر باشد همان لحظه از مشتری میخواهیم که به صورت شفاهی دلیل نیتی خود را اعلام کند .
  • پیام او را ضبط خواهیم کرد .
  • پیام ضبط شده به همراه شماره اپراتور و شماره مشتری و زمان مکالمه به مدیر مربوطه ایمیل خواهد شد .

سناریوی دوم : تلفن بانک

  • مشتری با شماره تلفن بانک تماس گرفته و وارد یک IVR خواهد شد .
  • مشتری با شماره گیری عدد ۱ از موجودی خود و با زدن عدد ۲ از ۵ گردش آخر حساب خود مطلع می‌شود .
  • از مشتری خواسته خواهد شد تا شماره کارت و رمز خود را وارد نماید .
  • در صورت صحیح بودن اطلاعات موجودی حساب برای مشتری خوانده خواهد شد و ۵ گردش آخر حساب به ایمیلش ارسال خواهد شد .

پیش نیازهای لازم برای شروع برنامه نویسی AGI

  1. آشنایی نسبی با مباحث Dialplan نویسی
  2. آشنایی به یک زبان برنامه نویسی مانند : PHP , Python , Perl , Linux Scripting , …

با خریداری بسته آموزش AGI نویسی چه مزایا و امتیازاتی نصیب من می شود ؟

  1. ۴۰۲ دقیقه فیلم آموزشی با کیفیت برای برنامه نویسی AGI
  2. جزوه آموزشی , شامل کل مباحث عنوان شده در این آموزش در قالب یک فایل Power Point و یک فایل PDF
  3. تمامی کدهای تولید شده در سناریوها ی پیاده سازی شده در این آموزش تحت قالب فایل‌های PHP
  4. پشتیبانی فنی به صورت تلفنی و تیکت با کارشناسان فنی ویپینگ برای مدت زمان ۱ ماه پس از خرید این پکیج

آیا این آموزش AGI شامل گارانتی هم می شود ؟

صد در صد بله :

چنانچه به هر دلیلی پس از خریداری این بسته آموزش AGI نویسی , این آموزش را کم کیفیت ارزیابی کردید و یا آن را مطابق سرفصل های عنوان شده مشاهده نکردید , فقط کافیست با واحد پشتیبانی ویپینگ تماس حاصل فرمایید تا وجه پرداختی بدون هیچ گونه سوالی به شما عودت داده شود .

 

 

حرف آخر

در نهایت به شما پیشنهاد می کنم اگر به دنبال درآمد زایی در حوزه خدمات VOIP هستید و یا می خواهید در توسعه و برنامه نویسی مرکز تلفن های مبتنی بر VOIP  از دیگر رقبایتان پیشی بگیرید ، بی شک به این پکیج آموزشی نیاز خواهید داشت . باشد که این محصول آموزشی سهمی هر چند کوچک در آینده کسب و کار شما ایجاد نماید .


مرکز تلفن ویپ agi ,های ,آموزش ,نویسی ,ماژول ,تلفن ,برنامه نویسی ,پیاده سازی ,این آموزش ,شده در ,تلفن بانکمنبع

خدمات نصب و راه اندازی VOIP

دوره آموزش ایزابل ISSABEL

دوره آموزش VOIP سیسکو

دوره آموزش استریسک و فیلم های آموزشی ویپ ASTERISK

10 دلیل برای اینکه چرا باید از VOIP استفاده کنیم

مقایسه امنیت HOSTED IP PBX و ON-PREMISE IP PBX

PBX چیست و چگونه کار می کند ؟

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آرام دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. اجناس فوق العاده خرید ارزان مواد شوینده دکتر فوق تخصص قلب شرق تهران معرفی کالا فروشگاهی ايراكد-مجتمع برنامه نويسي ايرانيان دانلود آهنگ جدید ماکان بند پولدارشدن هر چی که بخوای ترکی ها