رتبه اعتماد یا همان Trust Rank طراحی فروشگاه اینترنتی ( بخوانید : تراست رنک ) مانند Site Authority یکی دیگر از فاکتورهای غیر رسمی سئو می باشد که با استفاده از عددی بین 0 تا 10 سنجیده می شود . لازم به ذکر است که تراست رنک بر خلاف Page Rank گوگل که تا سال 2013 به هر صفحه ای از وب داده می شد , اعتباری است که به کل دامنه داده می شود و نه فقط به یک صفحه از وب سایت .
شما میتوانید با مراجعه به وب سایت www.seomastering.com از میزان رتبه اعتماد و یا Trust Rank سایت خود آگاه شوید .
با استناد به وبلاگ سایت MOZ میزان تاثیر رتبه اعتماد از فاکتور هایی می باشد که تا حد بسیاز زیاد در الگوریتم های موتور های جستجو و به خصوص گوگل لحاظ شده و موتورهای جستجو به آن توجه ویژه ای دارند و به همین علت گوگل و دیگر موتور های جستجو رفتار متفاوتی با سایت هایی که در حال رشد می باشند با سایت هایی که در آن زمینه پیشکسوت و دارای قدمت می باشند قائل می شود .
نکته بسیار با اهمیت , رفتار موتور های جستجو با وب خدمات سئو سایت ها بر اساس میزان رتبه اعتماد آن ها می باشد . به این صورت که رفتار و آنالیز گوگل در رابطه با بک لینک هایی که یک سایت با Trust Rank پایین جمع آوری می کند با بک لینک های یک سایت با Trust Rank بالا کاملا متفاوت خواهد بود به طور کلی الگوریتم های گوگل را به این شکل می توان شناخت که برای سایت های با رتبه اعتماد متفاوت رفتار کاملا متفاوتی از خود نشان می دهند . این جاست که دریافت لینک از سایت های معتبر اهمیت خود را در بهینه سازی سایت نشان می دهد .
با توجه به موارد ذکر شده اگر شما هم در مورد خدمات سئو و بهینه سازی سایت مناسب برای کسب کار خود جدی می باشید پس باید رتبه اعتماد و یا Trust Rank را جزو اولویت های خود قرار دهید ، در غیر این صورت زیاد نباید انتظار موفقیت در کسب و کار آنلاین خود را داشته باشید .
دوره آموزش استریسک و فیلم های آموزشی ویپ ASTERISK
10 دلیل برای اینکه چرا باید از VOIP استفاده کنیم